niedziela, 12 sierpnia 2018

Narodowość

Oglądając media można dojść do wniosku, że przyznając się do jakiejś narodowości i jeszcze to pokojowo manifestując jest się faszystą. Trzymając w ręku biało- czerwoną flagę i śpiewając Hymn, jest się ksenofobem, rasistą itd. Teraz trendy jest mówić o sobie jestem Europejczykiem, ze stolicą w Brukseli bez podziału na państwa. No może jestem już stary, dlatego tak a nie inaczej postrzegam ten świat. Zawsze byłem i zostanę Polakiem i nim chce umrzeć. Tutaj jest moje miejsce na ziemi, jest to ziemia moich dziadków i rodziców. Nie przeżyłem wojny, ale znam historię naszego narodu. Wiem ile ta wolność, która ja i moje dzieci oraz najbliżsi możemy się cieszyć kosztowała przelanej krwi. Wiem również że nasze pokolenie, powinno bronić tej wolności. Bo nikt nie dał jej nam na zawsze, zawsze będą wiały "wiatry" aby nam ją zabrać. Słuchając co niektórych wypowiedzi, obecnej "elity" politycznej zastanawiam się czy aby na pewno są Polakami. Można się różnić w poglądach politycznych, można się spierać - ale jest jeden warunek sprawy Polski są tylko naszymi sprawami. Rozwiązywać się je powinno w Polsce, bo innej drogi nie ma. Jeżeli mamy demokrację i wolne wybory, to nie rozumiem ostatnio często używanego określenia "zagrożona demokracja". Jak można pluć na swój naród, na zewnątrz w Parlamencie Europejskim czy na szerszej arenie międzynarodowej. To zadam pytanie, to w takim razie po co w Polsce organizujemy wybory ?. Dlaczego niektórzy dążą to siania anarchii i buntu w narodzie. Świadomie lub mniej świadomie, namawiają do krwawej zawieruchy. Wmawianie ludziom, że bycie katolikiem to jest zacofanie i ciemnota - czyli np. życie w rodzinie ?. Bardziej trendy jest obecnie homoseksualizm i adoptowanie przez nich dzieci, to jest ta europejskość. Może eutanazja to jest ta postępowość europejska, a Polska ciemnota. Wolę być Polskim Ciemnogrodem, niż tym "postępowym" Europejczykiem. My jako naród mamy historię, tradycję, kulturę i wartości chrześcijańskie. Nigdy nie odczuwam wstydu, mówiąc o sobie że jestem osobą wierzącą w Boga. Jeszcze bardziej dumny jestem z naszych BARW NARODOWYCH . Jestem osobą apolityczną, gdzie na pierwszym miejscu widzę dobro mojej ojczyzny. Nie dzielę osób na prawicę czy lewicę - tylko na ludzi mądrych i głupich. Słucham wszystkich, oglądam wszystko - ale wyciągam własne wnioski. Nikogo nie będę ganiał za kolor skóry czy wyznanie " Żyj i Pozwól Żyć Innym". Ale w tym kraju to naród Polski jest gospodarzem, a goście szanują nasze prawa i stosują się do nich.




2 komentarze:

  1. Zastanów się o czym ty znowu pier....., upały tak podziałały? Wiara w Boga jest twoją sprawą, niech każdy wierzy w kogo chce. Mam być rozdział państwa od kościoła i koniec. Nie muszę na każdej uroczystości państwowej czy lokalnej oglądać klechów, nie muszą prowadzić kampanii na kogo głosować, a na kogo nie głosować. Jakiej wolności chcesz bronić, kto ci tą wolność zabiera? Przeciwstawianie się PIS-owi nazywasz pluciem na swój naród? To co oni k..... mać wyprawiają to jest demokracja? jeżeli tak, to w d.... mam taką demokrację, ani z nimi, ani z tobą mi nie po drodze, jesteś wielbicielem tej "dojnej zmiany", to wynika jak byk z twoich wpisów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z twoich plugawych popłuczyn kotek wynika, że jesteś wiernym poddanym pierwszego obywatela Zielonych Wzgórz. To gorsze niż cały PiS razem wzięty.

      Usuń