środa, 7 marca 2018

Kabaret

Nasz Pan Burmistrz Chojnic, odpierając zarzuty w sprawie agitacji wyborczej w Ratuszu lekko mnie rozbawił. Przy choince razem z życzeniami, zachęcił do udziału w wyborach uzupełniających oraz  cytuje "Jest trzech kandydatów, ja Wam polecam Marcina Ł". Logika myślenia naszego Wodza jest nie do ogarnięcia :


"To prawda, że zaapelowałem do mieszkańców o udział w wyborach i poleciłem kandydata z mojego komitetu Marcina Ł. Jednak nie zgadzam się ze stawianym zarzutem. Uważam, że jestem niewinny, ponieważ powiedziałem, co powiedziałem, ale nie prowadziłem agitacji. Aby była agitacja, musiałaby być publiczność, która by mnie słuchała.

- Była jedna osoba, mój kolega, który mnie nagrywał, ale nie jest on mieszkańcem okręgu, w którym były wybory uzupełniające, więc nie mógł w nich głosować, więc też nie ma żadnej agitacji."

 Trudno to pojąć o co naszemu wodzowi chodzi. W dobie XXI wieku i mediów społecznościowych, oglądający filmik z jego udziałem nie są publicznością. Obecnie ludzie bardziej aktywni są na Facebooku niż mieli by iść go oglądać na żywo.Rozumiem że nagrał życzenia koledze, żeby sobie później odtworzył. Dobre jest to że uważa się za niewinnego, no ale powiedział to co powiedział. Normalnie przygniotło mnie jego stwierdzenie, że agitacji nie prowadził. Jasne reklamował święta, choinkę i ozdoby choinkowe. Roztaczał magię i czar Świąt Bożego Narodzenia.

Dla jeszcze większego rozbawienia proponuje





1 komentarz: