piątek, 27 listopada 2015

Bzdura

Na konferencji prasowej Pan Burmistrz Arseniusz Finster opowiadał o spotkaniu z Przewodniczącymi Osiedli w Chojnicach.Spotkanie dotyczyło Referendum ws. Likwidacji Straży Miejskiej w Chojnicach.Można było się dowiedzieć że mamy dzielnicowego ze Staży Miejskiej w Chojnicach, na naszym Osiedlu Nr. 6 Małe Osady-Pawłówko jest nim Pan Robert Niemczyk.Przeżyłem mały szok jak dowiedziałem się że takie stanowisko istnieje, do tej pory była kompletna cisza w tej sprawie. Na zebraniach osiedlowych pokazywał się dzielnicowy ale z Policji, i zawsze był obecny i bez munduru  Zastępca Komendanta Pan Arkadiusz Megger. Nikt nigdy nawet nie wspomniał o dzielnicowym ze SM dopiero jak ruszyła sprawa referendum o likwidację tej formacji.Jeszcze większym szokiem było jak się z ust Pana Burmistrza dowiedziałem że Przewodnicząca Pani Renata Dąbrowska wystawiła mu bardzo dobrą ocenę. Podobno na naszym osiedlu bardzo dobrze współpraca układała się na linii dzielnicowy i nasza przewodnicząca i może tak jest trudno mi to teraz zweryfikować, więc wierzę na słowo.Ale trudno mi uwierzyć w to że dzielnicowy SM brał udział w zebraniach z mieszkańcami i interesował się naszymi sprawami na osiedlu. Istnieje ewentualność że być może brał udział w przebraniu nie chcąc się ujawnić mieszkańcom, bo wtedy może takie miał zadanie do wykonania. Zastępca Komendanta także preferuje reprezentować SM po cywilnemu, to i podwładny też pewnie musiał. Tylko że zawsze Pan Megger był na początku zebrania przedstawiony, a dzielnicowy SM nigdy nie, wiec dlatego takie moje ogromne zdziwienie.Dzięki konferencji dowiedziałem się że praca dzielnicowego na naszym osiedlu jest wręcz wzorcowa i chlubą dla Pana Burmistrza.Tylko że ja jestem członkiem Rady Osiedla Nr.6 i nic nie wiem żeby istniał, nigdy go nie widziałem i nie miałem okazji porozmawiać. Trochę to dziwne ale tak jest, ale sprawa tego dzielnicowego to jak "wyjęcie królika z kapelusza". Pozdrawiam z wzorcowego Osiedla Nr.6 a Panu dzielnicowemu nie wystawię żadnej oceny z racji tego że nie wiem za co i nie wiem komu.
Tak na marginesie cytuje słowa nie moje " W naszej radzie wszyscy jesteśmy sąsiadami a nie politykami" i tak trzymać !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz