czwartek, 31 grudnia 2020

Rok 2021 !



 Stary Rok 2020 odchodzi wreszcie do przeszłości. Rok przeklęty, najgorszy z najgorszych i trzeba go jak najszybciej wymazać ze swej pamięci. Okazał się ekstremalny na każdej płaszczyźnie, gdzie naprawdę było ciężko w życiu aby spokojnie go przeżyć. Zostawił po sobie same smutne i ciężkie wspomnienia.

Dla mnie osobiście ten rok był, jak jazda kolejką górską. No ale taki mam charakter, a dodatkowo życie stawia mi tylko trudne i bardzo trudne wyzwania. Gdy jestem przyparty do muru, to również jestem zmuszony się bronić. Walka i jeszcze raz walka, wszyscy plują nienawidzą, ale trzeba iść do przodu. Gdzie inni odpuszczają a głowa i ręce opadają, motywacja leży na kupie śmieci - się nie poddaję.

"Sukces polega na przechodzeniu od porażki do porażki bez utraty entuzjazmu" - Winston Churchill


Ale idzie Nowy Rok 2021, może będzie lepszy od tego co już odchodzi.

Życzę Wszystkim Wszystkiego co Najlepsze.

Do Siego Roku !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz