poniedziałek, 29 lutego 2016

Kanalizacja deszczowa

Budowa ulicy Willowej i Ludowej ma nastąpić w roku 2018.Bardziej upierałbym się przy roku 2022, i chyba pismo z Urzędu Miasta Chojnice to potwierdza.Pan Burmistrz mówił że najpierw musi wybudować kanalizację deszczową na tych dwóch wspomnianych ulicach. Wybudować trzeba przepompownię, bo nie ma naturalnego zbiornika do retencjonowania tych wód.To jak wytłumaczyć sobie fakt, że obie ulice nie są ujęte w żadnym programie ? Nasuwa się pytanie w jakim celu Pan Burmistrz wysyła listy mieszkańcom ulicy Willowej. Ludzie mają uwierzyć, tylko w co - czekają 15 lat !.Czyżby kolejna obietnica bez pokrycia !?

Pan Burmistrz publicznie zapewniał, że budowa nastąpi 2018 roku. Mnie jako obywatela Chojnic, oraz mieszkańca Osiedla Nr 6 Małe Osady - Pawłówko, zbywa że moje zapytanie nie mieści się w kategorii spraw publicznych. To w takim razie czym się różni informacja podana na spotkaniu z dziennikarzami, z tym w odpowiedzi na moje zapytanie.Jeżeli miasto chce wybudować te ulice, to chyba jest to sprawa publiczna.

6 komentarzy:

  1. Ciekawie opisane. Czekam na jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zdania, że warto na pewno jest mieć jeszcze specjalny zbiornik na zbieranie wody deszczowej, gdyż w końcu ona nam się przydaje. Dodatkowo jak czytałam na stronie https://fajnyogrod.pl/porady/jaka-pompe-do-deszczowni-kupic-_wp20/ to również świetnym rozwiązaniem jest posiadanie dobrej pompy do tej deszczówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń